Camperreis 2020

19 februari 2020 - El Saler, Spanje

Wat een leuke dag had moeten worden werd een afschuwelijke dag. Op de scooter naar Valencia hoe leuk is dat. Scooter id mooie binnenstad geparkeerd en een hapje eten. Wil ik gaan afrekenen is mijn rugzak weg. WEG!!!! Hoe kan dat. Ik naar binnen.met serveerster gesproken, sprak goed engels. Politie gebeld voor ons, we moesten naar het buro komen. Ondertussen zei een andere klant, ik moest van een man een foto maken weet je nog? Ja dat zagen we gebeuren, we vonden het maar raar. Foto bij een lantaarnpaal. Maar.....hij had handlangers. Wij werden afgeleid.ik had de tas op de grond tegen mijn voet en bloembak gezet. Dus gejat door de handlangers. Alles zat er in, paspoorten, sleutels vd camper, sleutel scooter, pasjes, geld etc.etc. Alles geblokkeerd. Morgen de passen als vermist opgeven. Hele middag op politieburo gezeten. Scooter opgehaald door takelwagen en heeft ons ook maar gelijk meegenomen en bij de camper afgezet. Gelukkig had ik een raampje open laten staan. Piet mbv buurman erin geklommen. Gelukkig kon de deur vd binnenkant open. Morgen komen ze kijken hoe en wat, wat betreft de campersleutels. We kunnen nu niet rijden. Maar blij dat we in ons huisje zijn.....dat die ook niet gestolen was en dat de scooter er nog stond.

Nou ik houd jullie op de hoogte.

1. Jos & mo:
    19 februari 2020
    Balen jongens, kop op, laat het feestje niet verzieken door zo'n onbenul!. Als ik iets kan doen, laat maar weten.
  2. Jolanda:
    19 februari 2020
    Oh wat afschuwelijk we weten hoe dat voelt .veel sterkte dikke kus
  3. Elly vonk:
    19 februari 2020
    Oh wat erg zus... veel sterkte xxx
  4. Marie Grapendaal:
    Dank je xx
  5. Marie Grapendaal:
    Dank je wel xx
  6. Marie Grapendaal:
    19 februari 2020
    Dank je wel xx we laten het niet verzieken echt niet!!!!
  7. Peter:
    19 februari 2020
    Als we iets kunnen betekenen. Laat het weten. Sterkte!!!
  8. Marie Grapendaal:
    Dank jullie wel xxx
  9. Willy:
    19 februari 2020
    Dat is balen zeg, akelige ervaring. Gelukkig dat er een raampje op een kiertje stond. Ik neem aan dat jullie een reserve sleutels hebben?
    Sterkte
  10. Robert:
    20 februari 2020
    .....ooooh nee........
  11. Hetty:
    20 februari 2020
    hoe is het nu met de papieren,bankpassen en passen. vervelend jongens..xxx
  12. MarieEve:
    21 februari 2020
    Oh oh 😮 Marie wat een ellende!, ! Wat een klap in je gezicht pfffff, heftig hoor , sterkte met alles war erbij komt kijken🥵
  13. Marie Grapendaal:
    21 februari 2020