Camperreis 2020

15 februari 2020 - Moraira, Spanje

Nog steeds in Moraira. Gisteren, vrijdag kwamen Ank en Wim lunchen. Ministrone soepje erbij, lekker hoor. Was weer gezellig zo met zijn allen. Wij campings gebeld in Denia voor een plekje, hier ook niks. Wel as zondag, maar.....dan moesten we maar even onze creditkaartgegevens doorsturen. Denk het niet dus... Piet op de scooter naar Denia. Was toch verder dan hij dacht. Maar geregeld. Betaald voor een dag....Zondag en maandag kunnen we daar terecht.

Vanmorgen, zaterdag, lekker relaxed. Om 12.00 uur pannekoeken bakken op de skottelbraai van Ron en Alie. Heerlijk. Met cranberrys, rozijnen. Met seranoham. Mmmmm. En gezellig. Daarna boodschappen doen voor zondag, want dan zijn de meeste winkels dicht hier. Happy hour natuurlijk, en toen kwam er nog een eekhoorntje voorbij! Dan gaan we voor de laatste x op avontuur met de campers. Bij Denia scheiden onze wegen.🤣🤣🤣🤣

1. M H Baltus Kaptein:
    15 februari 2020
    Halleluja we effen het glas op jullie s vakantie zegen , PROOST ;-)
  2. Robert:
    16 februari 2020
    niet om brutaal te zijn.......maar ontmoeten jullie alleen nederlander, nieman van andere landen of spanje ?........
  3. Marie Grapendaal:
    16 februari 2020
    Tuurlijkwel, Denen, zweden, noren, heel veel spanjaarden , duitsers fransen, finnen