Camperreis 2020

8 februari 2020 - Aspe, Spanje

Wakker worden met zon, lekker. Rond 11.00 uur op de fiets naar David en Gine in Aspe. Bekend van ik vertrek. Ze zitten hier niet ver vandaan. Ze hebben ca.een jaar geleden een mooi huis gekocht met veel grond erbij. Bleek het huis van karton te zijn gemaakt. Dit was zo goed weggewerkt, en mede door makelaar, notaris etc.die samenwerkten, zijn ze er ingetrapt. Kijk zelf maar naar de herhaling.

Ze hebben echt een prachtplek. Hele leuke mensen. Lekker zitten kletsen met koffie en koek. En dit hebben we uiteraard betaald.

Terug naar de camper, lunchen id zon. Naar de Aldi voor boodschapjes, want zondag is hier alles gesloten.

Piet en Ron hadden een afspraak met John voor boogschieten. Best pittig, maar ze vonden het erg leuk om het eens te doen.

Morgen gaan we weer een stukje verder.

1. Elly vonk:
    8 februari 2020
    Ik zou best een dagje met je willen ruilen. Dan zou ik ook graag boogschieten lijkt mij super...slaap lekker lieve zus
  2. Wim en Ank:
    8 februari 2020
    Wat leuk dat jullie David en Gina ontmoet hebben, wij hebben ze gezien op ik vertrek.
  3. Wim en Ank:
    8 februari 2020
    Wat leuk dat jullie David en Gine ontmoet hebben, wij hebben ze gezien op ik vertrek.