Camperreis 2019/2020

4 november 2019 - Silves, Portugal

Zo vroeg op. Op weg naar een Canil(dierenasiel) in Portimao. Ik moest rijden. Leuk hoor! Keurig nette asiel. Veel honden en katten, echt sommigen deden je hart smelten! We hebben de kattenbakken van buiten en binnen schoongemaakt. Honden een snack gegeven(pas op je vingers), brokjes aan de katten. Hier een aai daar een aai. Wat een kabaal, maar wat een werk elke dag weer. Respect! Rond 13.00 uur klaar. Kwamen we de poort uit, stonden daar een man en een zwangere vrouw. Ze hadden een hond gevonden bij het ziekenhuis. Hadden een uur gewacht totdat iemand op kwam dagen! Ik zag dat de vrouw moest huilen en dat de man haar trooste. Ik zeg tegen Alie en Moniek, dit verhaal klopt niet. Waarom huilt die vrouw? Ze moesten wachten tot 13.30 uur dan kwam er iemand die vd honden was. Dat was oke.

Wij gingen met zijn 4tjes koffiedrinken, Moniek, Alie, Bettie en ik. Lekker gekletst en later gelunched in Lagoa. Terug op de camping , krijg ik een appje. Wat denk je, hebben ze de hond ah hek vastgebonden. Wel gechipt, wat bleek die hond was kado gedaan ah jonge stel. Ze wilden hem/haar niet meer. Waarom daarover liegen, er is altijd een oplossing!!!! Morgen komt de gever op "audientie" kijken wat ze te vertellen heeft. Nou ben benieuwd. Al met al een leerzame dag. Koude avond maar gezellig. Net een dikke regenbui gehad. Goed voor de natuur zullen we maar zeggen.

Piet en Ron hebben gefietst en "boodschappen" gedaan.

1. Wilma:
  3. Robert:
    ...goed zooooo folks
  4. Kitty:
    5 november 2019
    Wat een geweldige job en ervaring. Schijnt daar overbevolkt te zijn niet?
    Gr kitty