Camperreis 2019/2020

20 oktober 2019 - Santiago de Compostela, Spanje

Bar en boos het weer weer. Maar...heerlijk geslapen met mijn dure oordoppen op maat gemaakt! Fijne hete douche en op weg naar Santiago de Compestella. Moet je toch een x gezien hebben. Prima camping gevonden. Lopen naar de bushalte met Ron en Alie, naar bus no.4. Piet dacht laat ik eens mijn duim opsteken, en ja hoor. We kregen een lift. Deze bracht ons dichtbij de Kathedraal. Echt fijn!

Wij daar wat rondgelopen, jammer dat het id steigers staat. Vanbinnen best wel mooi, veel bladgoud maar ook veel steigerwerk. Jammer hoor.

Lekker cortadootje gedronken en op zoek naar bus no.4 voor de terugreis. Deze ging pas over ca.50 min. Dus...laten we maar gaan lopen. Nu dus pijn in mijn kuiten en knieen, na 3 km. En bergopwaarts en afwaarts. Toch een beetje Santiago de Compostella gevoel. Oh ja, 1 kaarsje aangestoken voor zon😎😎. De ander zeg ik niet.

1. Sara:
    20 oktober 2019
    Waar is nou die zonnnn 🌝
  2. MarieEve:
    20 oktober 2019
    Niet leuk al die regen, maar ook leuke dingen doen en zien jullie.
    Vandaag was de marathon v 42 km lang in Amsterdam
    Zoonlief en vrouw Emma hebben deze gelopen na een jaar trainen ook gepaste voeding.
    Arme Joric was Total löss en Emma kon nog wel door!
    Wij stonden met hun zoontjes in de buurt Vd Amstel
    Geeft hun een boost om vooral hun jongens te zien
    Ik zat op een krukje met een Vd jongens en stak mijn hand uit zodat de renners een ‘high five’ konden geven
    Altijd blijde gezichten Vd renners, super leuk
    Af en toe kreeg ik ee fikse mep, zoooooo behoorlijk
    Lekker lachen en positief blijven.
    Wens jullie vanaf NU. zonneschijn toe
  3. Inge tilet:
    20 oktober 2019
    wat hebben jullie het toch mooi behalve de ZZOONN ,wij gaan een kaarsje voor jullie ospsteken voor veel zon .wij zijn 8 d aan het cruisen geweest alleen maar zon naar venetiee naar dubroviken alles wat ertussen ligt geweldig gr v ons
  4. Wim en Ank:
    21 oktober 2019
    Toch mooie dingen die jullie beleven en vandaag vast véél zonnn 🌞🌞🌞
  5. Elly vonk:
    21 oktober 2019
    Jammer van het weer..het ziet er wel fantastisch uit daar. Ben er ook wel eens geweest. Je kunt er heerlijk eten.
    Enne Marie ik ben benieuwd naar je andere wens. En je volgende avontuur!!!
  6. Tineke:
    22 oktober 2019