Camperreis 2019/2020

8 oktober 2019 - Montargis, Frankrijk

Zo vandaag regen, regen en nog eens regen. De douche was geen optie vanmorgen. Op weg naar Bannes , maar onderweg zijn we van plan gewijzigd. Het is toch slecht weer, laten we maar doorrijden. Op weg naar Montargis France. Dus dat id tom tom gezet. Maar....er zijn wel 6 Montargissen in France. Dus de verkeerde. Stoppen en de goede ingetypt. Maar ja, wel weer omrijden. We willen geen peage rijden, dus door de bergen en Franse spookdorpjes. Op zich mooi maar zo jammer dat het zicht belemmerd wordt door de regen.

Toen door de champagne streek, kreeg al gauw trek mjammie😍.

Onderweg gelunched, later weer es koffie met koek. Benen strekken en door.

Om 19.00 uur kwamen we aan. Top camping. Wifi, douche dichtbij. Dus...

Nou gauw een wijntje, en aan een prutje wat ik in de vriezer nog heb.

Fijne avond!

1. Robert:
    8 oktober 2019
    kom kom.....hier in DK is het heerlijk weer, jullie GPS wijst niet goed aan !!!!!!! ps.....jEg moet de GPS med ZON intippen
  2. MarieEve:
    Champagnestreek , niet slecht!!! En daarna ee top camping vinden is super oké
    Wij hebben 8 okt in Alkmaar gevierd met de kleinkinderen.
    Eerlijk gezegd, niks gemist,!
    Morgen weer zwemmen!
    Blijft een belevenis wat jullie doen, met of zonder regen,
    sunshine is comming,
  3. Peter & Diana:
    8 oktober 2019
    Hoe zuidelijker jullie gaan, hoe lekkerder het vast gaat worden. Ondertussen zitten jullie gelukkig droog en zien jullie toch wel van alles. Genieten jullie van de gepimpte bekleding? Liefs van ons 💋