Camperreis 2019/2020

13 oktober 2019 - Binic, Frankrijk

Zo Piet is gaan zeilen vandaag. Ik heb gewacht tot het droog was en een fikse wandeling gemaakt naar het strand. Moest eerst door een donker bos, vond het wel wat eng in mijn eentje. Maar al gauw zag ik het strand. Mooi hoor. Foto zit er bij. Terug gelopen dat was minder. Het pad was nu omhoog. Zal morgen mijn kuiten wel voelen

Nu lekker slapen. Bed voor me alleen. Wel saai hoor😥

1. Jos:
    13 oktober 2019
    Nou Annemarie, morgen kun je weer lekker lepeltje lepeltje met ome piet. Haha we hebben vandaag mooi gevaren, met een flinke stroom mee!
  2. Marie Grapendaal:
    13 oktober 2019
    Lekker hoor! Morgen weer stroom mee terug!
    Deur goed op slot vd camper. Je weet maar nooit.
    Bonjour!
  3. MarieEve:
    14 oktober 2019
    Ha Marietje! Stoer zo alleen in de natuur, maar je bent mans genoeg!
    Hermitage was geweldig. Mooie sieraden en trouwens verheug je maar op de winkel waar je ook voor kleine bedragen sieraden kunt kopen. Ik heb zelf niks gekocht maar ik weet zeker dat jij wat leuks vindt.
    We waren met een hop on hop of bootjenaar Hermitage gevaren, grappig en super leuk op de grachten
    Nog een dagje en dan kun jePiet in je armen sluiten! Joehoe
  4. Jeannette Splint-v.d.Bosch:
    14 oktober 2019
    Je bent wel op hystorische grond, la Normandie bekend van juni 1944. Het weer bij jou zou volgens de weerman hier, zeer aangenaam
    zijn, dus dat wens ik je bij deze. Geniet en neem een goed glas wijn met de bekende camembert uit de streek.
    Jeannette