Castricum, maandag 7 maart 2022

7 maart 2022 - Castricum, Nederland

We zijn weer thuis! Was een voorspoedige reis! Een goede nacht gehad in Frankrijk, niet zo koud als de vorige nacht. -2, dus dat viel mee. Nog een heerlijke douche gepakt en daarna gaan. Het was erg druk op de weg met heel veel vrachtwagens. Dus ogen overal en dat is erg vermoeiend. Fijn om de grens van Nederland over te gaan. Toch thuiskomen. De camper leeg gehaald, tjonge wat hebben we toch veel mee gesleept. Inmiddels een wasje gedraaid, een lekkere salade gemaakt vd heerlijke tomaten en avocado uit Spanje. Met kip nog uit Spanje. Nou lieve volgers, het was mij een waar genoegen om elke dag wat te vertellen over onze reis. En bedankt voor de leuke reacties. Tot de volgende keer, dikke kus, Marie

1. Adry:
    7 maart 2022
    Jullie bedankt voor de heerlijke verhalen en foto’s, top 👍🏼👏
  2. Marie Grapendaal:
    7 maart 2022
    En jij bedankt voor de mooie tulpen op de tafel en de kachel aan, heerlijk buuf. Hou van jexx
  3. Jolanda:
    7 maart 2022
    We hebben genoten van je verhalen
    Welkom thuis

Groetjes John en jolanda
  4. Inge tilet:
    7 maart 2022
    Welkom Thuis ook weer lekker grvons
  5. Marie Grapendaal:
    7 maart 2022
    Fijn om te horen en dank jullie wel xx
  6. Marie Grapendaal:
    7 maart 2022
    Dank je wel Inge en Kees.
  7. Ineke:
    7 maart 2022
    Wat fijn om te lezen dat jullie ook heelhuids zijn thuisgekomen. Met een berg aan weer veel prachtige, leuke en warme (letterlijk en figuurlijk) herinneringen. Welkom thuis. En weer op naar de volgende reis. Dikke knuffel voor jullie van ons😘🐾
  8. Mieke rozing:
    7 maart 2022
    Heerlijk weer thuis na een mooie reis🍷
  9. Wim en Ank:
    7 maart 2022
    Welkom thuis, na een mooie reis 😇🍷😘
  10. Monique:
    8 maart 2022
    Heerlijk weer thuis
    Ook fijn toch
    Jullie hebben super mooie reis gemaakt
    Ik heb niet elke x gereageerd maar heb jullie wel gevolgd
    Dikke kus
  11. Brigitte Kasbergen 🌺:
    8 maart 2022
    Fijn weer veilig thuis te zijn. Ook ik heb genoten van je verslagen.
    Liefs